Ziekenhuisfactuur of verpleegnota

Na uw ontslag uit het ziekenhuis ontvangt u de factuur. Een ziekenhuisfactuur is ingedeeld in vijf genummerde rubrieken, voorafgegaan door uw identificatiegegevens en die van het ziekenhuis, gevolgd door de afrekening.

  1. Verblijfskosten
  2. Geneesmiddelen en implantaten
  3. Medische en paramedische honoraria
  4. Andere leveringen
  5. Diverse kosten (niet-medisch)

Voor vragen met betrekking tot de inhoud van uw factuur kunt u contact opnemen met de facturatiedienst

  • telefonisch op het nummer 051 425 094
    (elke werkdag van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u)
  • via e-mail tarfac@sintandriestielt.be

Voor vragen of problemen met betrekking tot de betaling van uw factuur kunt u contact opnemen met de kasdienst

  • op de kasdienst zelf of telefonisch op het nummer 051 425 097
    (elke werkdag van 8u30 tot 12u30, uitgezonderd feestdagen, of op afspraak)
  • via e-mail kas@sintandriestielt.be 

Voor  de betaling van uw factuur vragen we u zoveel mogelijk te betalen via overschrijving. Indien een overschrijving niet lukt, kunt u terecht

  • bij de kasdienst (elke werkdag van 08u30 tot 12u30, uitgezonderd feestdagen, of op afspraak)
  • bij het onthaal voor betaling met Bancontact (elke dag van 7u tot 21u)
  • bij de centrale inning voor contante betaling (elke werkdag van 7u30 tot 19u)